Bloggers Ενωμένοι, Ποτέ Νικημένοι

Κυριακή, 11 Μαΐου 2008

Apollo Galaxy - Fotis

Ευχαριστίες στον απλό αλλά πάρα πολύ ΕΛΛΗΝΑ και φίλο μου Φώτη για την υποστήριξη μέσω του ιστολογίου του Apollo Galaxy.

Θέλω με τη σειρά μου να εκφράσω την αγανάχτηση μου για τα όσα διάβασα για την ανθελληνίδα δασκάλα και το κρυφό αλβανικό σχολειό που έστησε στη Γκράβα.

Αυτά που αποκάλυψε η εφημερίδα το Παρόν της Κυριακής δείχνει πόσο κοιμισμένοι ήμαστε. Εμείς κοιμόμαστε κι άλλος γράφει ιστορία όπως λέει και το γνωστό τραγούδι "το πεπρωμένο"

Στο πεπρωμένο σου να δίνεις σημασία
και να προσέχεις πως βαδίζεις στη ζωή
όταν κοιμάσαι άλλος γράφει ιστορία
και κάποιος παίζει τη δική σου την ψυχή

Όλοι έχουμε γραμμένο που το λένε πεπρωμένο
και κανένας δεν μπορεί να τ' αποφύγει
δεν υπάρχει θεωρία ούτε τρένα ούτε πλοία
κι ο καθένας το παλεύει όπως ξέρει και μπορεί
από παιδί στον ύπνο μου έβλεπα φωτιές

Για την αγάπη όσα κι αν δίνεις είναι λίγα
και να το ξέρεις πως δεν έχει ανταμοιβή
δώστα και φύγε και μη χάνεις ευκαιρία
στο περιθώριο μη βάζεις την ψυχή

Όλοι έχουμε γραμμένο που το λένε πεπρωμένο
και κανένας δεν μπορεί να τ' αποφύγει
δεν υπάρχει θεωρία ούτε τρένα ούτε πλοία
κι ο καθένας το παλεύει όπως ξέρει και μπορεί
από παιδί στον ύπνο μου έβλεπα φωτιές


Απορώ πως αυτός ο βασανισμένος λαός δέχεται ότι στο διάολο του σερβίρουν. Είναι δυνατόν μέσα στην ίδια τη χώρα σου, μέσα στο ίδιο σου το σπίτι να κάνουν κουμάντο άλλοι; Οι Αλβανοί ας μάθουν ότι θέλουν και όπως το θέλουν. Στη χώρα τους όμως, όχι εδώ. Εδώ είναι Ελλάδα. Είτε τους αρέσει είτε όχι είναι έτσι.

Οι Έλληνες γνωρίζουν τι πάει να πει ξενιτιά, νοσταλγία, ξεριζωμός, πόλεμος, χούντα, δικτατορία. Το έχουμε βιώσει στο πετσί μας. Τρέχει μέσα στο αίμα μας. Δεν χρειάζεται κανένας να μας το πει.

Δεν χρειάζομαι κανένα ιστορικό τάχα ερευνητή να μου πει για το '12-13 και για την ιδέα της Μεγάλης Ελλάδας και για την εκστρατεία στη Τουρκία. Δεν χρειάζομαι κανένα να μου πει ποιος ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος κι αν ήταν Έλληνας ή όχι, βάρβαρος χασάπης ή όχι. Δεν χρειάζομαι κανένα να μου πει για την Τσαμουριά, τη Μακεδονία, την Ανατολική Θράκη. Δεν χρειάζομαι κανένα να μου πει για πόλεμο γιατί τον έζησα στο πετσί μου. Σε 3 πολέμους δυστυχώς αξιώθηκα να βρεθώ. Δεν χρειάζομαι κανέναν να μου πει τι εστι Αλβανός και Σκοπιανός και Τούρκος. Αν άλλοι τα διαβάζουν ή κάνουν ότι τα διαβάζουν, εγώ τα έχω ζήσει δυστυχώς.

Τα σχέδια των απανταχού Ερεβαίων για τη διάλυση ή, ακόμα καλύτερα γι αυτούς, εξαφάνιση της Ελλάδας και ότι αυτή πρεσβεύει είναι γνωστά. Ας ανοίξουν τα μάτια τους οι κοιμώμενοι κι ας δουν τι γίνετε. Χωρίς Ελλάδα και τον πολιτισμό της όλα οδηγούν στο χάος και στην ερημιά. Εκεί απ όπου ξεκίνησε και η θρησκεία τους. Την έρημο.

Δεν με νοιάζει αν με κατηγορούν για εθνικιστή ή ότι άλλο βάλει η γκλάβα τους. Δεν με νοιάζει αν μου πετούν λάσπη, είτε στην πραγματική ζωή ή εδώ στο ιστολόγιο όπως έκαναν κάποιοι ανώνυμοι στο πρόσφατο παρελθόν, εγώ αγαπώ την πατρίδα μου, την πατρώα θρησκεία μου, τους προγόνους μου, τους ήρωες μου, την ιστορία μου, την παράδοση μου.
Θα υπάρξουν κάποιοι που θα πουν ότι παραληρώ.

Και είναι αλήθεια. Παραληρώ για τη Χώρα μου, για την Πατρίδα μου, για την Ιστορία μου. Τι πιο ωραίο, πιο αγνό, πιο υπεύθυνο, πιο μεγάλο. Να παραληρείς και να παθαίνεις αμόκ όταν βλέπεις ότι ότι πιο Ιερό έχεις βάλλεται. Μήπως και οι Μαραθωνομάχοι με τον Εχετλαίο ή οι Σαλαμινομάχοι και οι Θερμοπυλοκράτες πολέμησαν για χαβαλέ ή με διάθεση για χαβαλέ; Το αίμα έβραζε, η αδρεναλίνη έρεε από τα αυτιά τους και τα μάτια τους. Ο φόβος έγινε φίλος και ο θάνατος μια προσωρινή ματαίωση μέχρι να σφάξω άλλον ένα.

Ξυπνήστε μωρέ, Ξυπνήστε τώρα
Έχουν περάσει τη πόρτα μας, δεν υπάρχει άλλο περιθώριο.





3 σχόλια:

spyros1000 είπε...

ΚΟΙΤΑΞΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ..
ΑΛΥΤΡΩΤΙΚΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΘΕΡΜΟΚΕΦΑΛΩΝ ΝΑΙ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΙΣΟΔΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΛΩΤΗ ΣΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΟΠΟΤΕ....
ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΜΕ..

Ιασιος είπε...

@ spyros1000
Οι αλυτρωτικές βλέψεις οποιουδήποτε δεν με ενδιαφέρουν, πόσο μάλλον από μειονότητες. Οι βλέψεις τους αυτές καθ' αυτές μπορεί να προκαλούν αλλά είναι άσφαιρες. Αυτές τις βλέψεις όμως κάποιοι τους τις φύτεψαν στο κεφάλι και τους χρησιμοποιούν τώρα με διάφορους τρόπους και σε διάφορες χρονικές φάσεις για να πετύχουν τους σκοπούς τους.

Η χώρα είναι σε ένα σταυροδρόμι και όπως είπες είναι είσοδος προς την Ευρώπη. Αυτό δεκτόν. Δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να γίνει σκορποχώρι και μπάτε σκύλοι αλέστε.

Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν έχει ξεκάθαρη μεταναστευτική πολιτική.
Και επειδή σαν χώρα με μεγάλο αριθμό μεταναστών, είτε σαν χώρα μεταναστευτικής προέλευσης είτε σαν τόπος προορισμού, αυτό είναι ανεπίτρεπτο και ασυγχώρητο ως πολιτική τακτική.

Οι κυβερνήσεις, παλαιότερες και πρόσφατες δεν έλαβαν τα απαραίτητα μέτρα ώστε και οι μετανάστες να περνούν καλά και εμείς.

Αυτό που γίνετε είναι αδιανόητο. Έρχονται οι Αλβανοί στην Ελλάδα, δουλεύουν με μαύρα ημερομίσθια, τα λεφτά φεύγουν από τη Χώρα και πάνε οπουδήποτε αλλού, δεν πληρώνουν ΙΚΑ, παίρνουν δάνεια από τις ελληνικές τράπεζες σε μία μέρα ενώ ο μέσος Έλληνας πρέπει να φέρει και την πάνω μασέλα του παππού του που πέθανε πριν 30 χρόνια, φοιτούν στα Ελληνικά σχολεία και διδάσκονται ότι οι Έλληνες είναι δολοφόνοι και χασάπηδες (βλέπε πρόσφατο παράδειγμα στη Γκράβα), επειδή είναι μειονότητα σε μία χώρα χωρίς θεσμικό πλαίσιο για το θέμα αυτό, προκαλούν προβλήματα, βλέπε δολοφονίες, κλοπές, βιασμούς, συλλαλητήρια για τον ποδοσφαιρικό αγώνα Ελλάδας-Ᾱλβανίας, απεργίες γιατί τα ημερομίσθια είναι μικρά κλπ, κλπ.

Μέχρι και εκπρόσωπο έχουν που βγαίνει και στα μεγάλης θεαματικότητας κανάλια της τηλεόρασης κι αν έχεις παρακολουθήσει συμπεριφέρεται λες και του χρωστάμε.

Βέβαια βρίσκουν και τα κάνουν. Όλοι μας φταίμε. Το κράτος που εσκεμμένα διαιωνίζει το χάος με τους μετανάστες. Τα ΜΜΕ που τους δίνουν βήμα και τους ανέχονται. Ο Λάκης και ο κάθε Λάκης που μόνο αδελφός τους δεν έγινε. Οι εργοδότες που τους παίρνουν στη δουλειά τους και τους κακοποιούν. Οι τράπεζες που τους δίνουν κεφάλαια. Εσύ κι εγώ που δεν μιλάμε και πρέπει καλώς ή κακώς να το δεχτούμε.

Κι το μεταναστευτικό πρόβλημα έρχεται και δένει με την έλλειψη ελληνικών εργατικών χεριών. Βλέπεις ως πολιτισμένη χώρα όλοι θέλουμε να γίνουμε επιστήμονες ή δημόσιοι υπάλληλοι. Ποιός θα πάει στα χωράφια; Ποιός θα φτιάξει τα υδραυλικά; Ποιός θα βάλει τα πλακάκια στο σπίτι; τα τούβλα, τους σοβάδες, τα κάγκελα; Πρόβλημα λοιπόν και στην επαγγελματική διαχείρηση και επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων.

Όλα τα παραπάνω κολλάνε και με το δημογραφικό πρόβλημα που εδώ και χρόνια έχει επισημανθεί. Οι Ελληνίδες στην πλειοψηφία τους άντε μέχρι ένα παιδί κι αν. Ενώ οι Αλβανικές οικογένειες έχουν μέσο όρο 3 παιδιά. Τι κάνει το κράτος για αυτό; Σε λίγα χρόνια ο αριθμός τους θα έχει αυξηθεί και δεν θα είναι πια μειονότητα αλλά η πλειοψηφία και θα αρχίσουν να απαιτούν να βγάζουν Βουλευτή στην Ελληνική Βουλή (παράδειγμα έχουμε με τους Μουσουλμάνους Βουλευτές). Και ξαφνικά κάποια μέρα αν όχι εσύ αλλά τα παιδιά σου να πάνε πρόσφυγες σε μια άλλη χώρα γιατί οι Αλβανοί τότε δεν θα θυμηθούν ότι ήταν κάποτε αυτοί μετανάστες και ότι εμείς τους δώσαμε ψωμί να φάνε αλλά θα θυμηθούν αυτά που τους διδάσκουν στα σημερινά ανθελληνικά σχολεία ότι σφάξαμε τους Τσάμηδες, ότι σφάξαμε τους Τούρκους, ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ή δεν ήταν Έλληνας ή ήταν και κατέσφαξε τους ανατολίτες.

Μέσα σε όλα αυτά να λάβεις υπ όψιν σου, ότι υπάρχουν ιδρύματα, όπως αυτό του Σόρος, που χρηματοδοτούν τις εκδόσεις διαστρεβλωμένων ιστορικών βιβλίων, που συντηρούν το λαθρεμπόριο, που συντηρούν τη λαθρομετανάστευση, που ιδρύουν σχολές στο εξωτερικό όπου το όνομα Έλλην είναι συνώνυμο με το σφαγέας, δολοφόνος, άνανδρος, κλέφτης, πλιατσικολόγος (βλέπε και τα ιερά βιβλία των Ερεβαίων τι γράφουν για τους Έλληνες ή κατ άλλους Εθνικούς).

Είναι αυτοί που συντηρούν τις λαθεμένες έννοιες των Ελληνικών λέξεων, τρανό παράδειγμα η λέξεις Εθνικός και Εθνικιστής. Η αγάπη και το ενδιαφέρον για την πατρίδα σου μεταφράζεται ως εθνικισμός και δώστου λάσπη.

Σπύρο μου
δεν ξέρω πως εσύ εννοείς την ουσιαστική απειλή εναντίον της χώρας, εγώ πάντως βλέπω τον εχθρό μέσα από τα τείχη κι αν δεν είναι δεν πειράζει να είμαι προετοιμασμένος για πόλεμο θέλοντας την ειρήνη.

Να θυμίσω και πάλι ότι όσα μου κάνει η κεφαλή μου, δεν μου τα κάνει ο μεγαλύτερος εχθρός μου.

ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ είπε...

Ο μεγαύτερος εχθρός του Έλληνα είναι ο homo frapedomagkas greacus.

Οι υπόλοιποι τη δουλειά τους κοιτάνε και τα συμφέροντα τους υπηρετούν - και καλά κάνουν αφού μπορούν και το κάνουν.


Φίλοι μου bloggers



Ενημέρωση



Blogs με ενδιαφέρον


Αγαπημένες μου αναρτήσεις

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ, 28/11/2008

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ, 14/11/2008

Lockheart, 29/8/2008

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ, 28/8/2008

Εχετλαίος, 26/8/2008

Πυρίσπορος, 23/8/2008

Πυρίσπορος, 08/8/2008

Πυρίσπορος, 07/8/2008

Πυρίσπορος, 05/8/2008

Edelweiss, 31/7/2008

Πυρίσπορος, 20/7/2008

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ, 20/7/2008

Πυρίσπορος, 27/6/2008

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ, 26/6/2008

ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΛΑΪΟΝ, 24/6/2008

Πυρίσπορος, 24/6/2008

Αγαπημένο μου τετραδιάκι, 28/5/2008